
Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO
Sprawdź, jak rozpoznać dobrą agencję SEO na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Rekomendujemy skorzystać z wskazówek ekspertów.
Google podpowiada, jak zatrudnić dobrą agencję SEO
Nie można negować, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita właściwie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności innych alternatyw, jak przykładowo Bing, DuckDuckGo czy też Rambler, wciąż kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce zaistnieć w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, przeważnie nie jest to łatwe bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki kurs, jak wybrać rzetelną firmę SEO.
Podstawowe cechy rzetelnej agencji SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, przykładowo poprzez comiesięczne raportowanie oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
- zdolność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony.
Pracownica Google zaznacza też, że dobra firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą odczuwalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach działań.