Pozycjonowanie – najważniejsze informacje

Na seo4.net dowiesz się, jak zamówić pozycjonowanie stron www.

Funkcjonują trzy główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przeważnie:
– miasto (przykładowo “klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Widzew”)
– państwo (“hotele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie sprawdzi się w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do osób mieszkających na tym samym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna również wówczas, gdy firma ma nieduży budżet na reklamę i nie może rywalizować na frazy bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “restauracja gruzińska“, to “restauracja gruzińska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Dalszy rodzaj pozycjonowania to solidne i przetestowane wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Dzięki właściwemu doborowi słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale również koszty reklamy w Google Ads istotnie się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również dużo mniejszą konkurencję. Istotne jest także to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– telefon Huawei P8 biały,
– buty puma Drift Cat czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader obszerny asortyment artykułów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert znanego zespołu, Dzień Dziecka lub Święto Pracy. Ten wariant pozycjonowania jest bardzo efektywny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Przeważnie powinno się zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, by Google zdążyło na czas zaindeksować nową czy też uzupełnioną treść witryny.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]