Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Na k-myk.pl uzyskasz kompetentną pomoc profesjonalistów z agencji marketingowej Kraków.

Działania marketingowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednak małe biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej poszukują wsparcia u agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów bardzo dobrze orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode marki mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że będzie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – kalendarzy, billboardów, stoisk targowych czy folderów. Agencja reklamowa przygotuje również atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę internetową firmy, a także opracuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram lub Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów lub sympozjów, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę zżytego ze sobą oraz kompetentnego zespołu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku marki.

Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]